Obserwatorzy

środa, 18 kwietnia 2012

Pierwsza panna w jeansach

Gdy pojawiła się druga seria lalek Basics, ubranych w jeansy, kilka z nich od razu znalazło się na mojej liście 'must have', jednak realizacja nie była prosta, bo w Krainie Deszczowców seria 2.0 zawitała do sklepu (jednego) z wielomiesięcznym opóźnieniem.
Zdecydowałam się zrobić zakupy w sklepie internetowym i czekałam, czekałam i czekałam… W międzyczasie z przyszła do mnie Morgan, potem Anita, a jeszcze trochę później od sprzedawcy z Hong Kongu przyszła Chiara, którą dziś opiszę.

Jest ona pierwszą lalką Barbie w jeansach z serii Basics (wcześniej był tylko Ken – Toby), która pojawiła się w mojej kolekcji lecz jest ona spoza serii podstawowej 2.0, bo pochodzi z serii Barbie Basics 2.1, nazywanej również 2.5 (zasadniczo jest bałagan, na pudełku z lalką jest seria 2.1, a na pudełku z akcesoriami jest 2.5 i bądź tu człowieku mądry).



Chiara jest Włoszką, nie pytajcie jak to możliwe, że z Dalekiego Wschodu przyjeżdża Włoszka, u Barbie to jest na porządku dziennym.

Pierwsze zdjęcie jeszcze w pudelku (to jest moja pierwsza lalka, która takie zdjęcie posiada) i w sprzęcie na włosach.




Z tyłu pudełka jest zdjęcie lalki oraz jej trzech koleżanek, które weszły w skład serii 2.5: blondynki, z head moldem Louboutin i ciemnoskórej Mbili z ciemnorudymi włosami. Wszystkie trzy w różnych pozach, bo są artykułowane. Na drugim planie stoi cała dwunastka z serii 2.0.


Uwalniając lalkę z okowów nie wiedziałam, czego się spodziewać odnośnie włosów i niestety włosy podobnie jak u Rity – zaczęły wypadać. Producent przeszywając je plastikową taśmą zgrzał część z nich w pęczki.

Z perspektywy czasu widzę jednak, że Chiara wyszła i tak stosunkowo obronną ręką, później zdarzały się przypadki jeszcze gorsze.
Dość jednak narzekań, Chiara jest piękna!







Twarz ma opartą na head moldzie Godess, duże brązowe oczy, z wieczorowym makijażem. Kontur oka jest mocno podkreślony czarną kreską, cienie na powiece są kremowe z dodatkiem drobinek brokatu, mocno podkreślone czarne rzęsy na górnej i dolnej powiece, do tego piękne ciemnobrązowe dość grube brwi. Lalka ma długie, czarne, a właściwie bardzo ciemnobrązowe, proste włosy z przedziałkiem po środku. Usta są w całkowicie naturalnym pudrowo różowym kolorze.



Ubranko Chiary to niebieskie jeansy biodrówki z dodatkiem pozłocistej nitki i złoty top z szerszymi ramionami opadającymi jak krótkie rękawki zebrany w talii i z dekoltem w serek. Do tego lalka ma brązowe sandałki obsypane złotym brokatem, złote kolczyki i dwie złote bransoletki.


Chiara ma artykułowane ciało, wiec wiele może.



Chiara pokaże dodatki z serii 2.5 look 2.




W skład zestawu wchodzi czarny atłasowy żakiet, złoty top wyszywany cekinami , cztery pary butów: długie czarne kozaki, krótkie złote botki, dłuższe czarne botki i złote sandałki oraz barbiowy magazyn.

Ten zestaw jest wprost stworzony dla Chiary i prezentuje się ona w nim genialnie.







Na koniec porównanie – zdjęcia z koleżanką z tym samym moldem, czyli Anitą (seria 1.0).
Niesamowite, jak bardzo się różnią.



– Uwielbiam twoje bransoletki. Pożyczysz mi je kiedyś? Do tych złotych sandałków pasowałyby idealnie. – zapytała Anita.
– Wiesz ja też je uwielbiam, ale KIEDYŚ pewnie ci je dam trochę ponosić. – odpowiedziała Chiara, która kocha złoto tylko trochę mniej niż Anita.



15 komentarzy:

  1. O JEJKU gratuluję ! ta piękność jest na mojej wish liście. Za ile udało Ci się ją zdobyć?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nie wiedziałam, że są artykułowane Basici :D Ona jest przepiękna, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Bardzo zazdroszczę tej panny, ona mi przypomina Jennifer Lopez.
    Cudowne porównanie z drugą goddess!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ona jest przecudna... Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i jeszcze ma artykułowane ciało!slicznie wyglada w każdym innym ciuchu GRATULUJĘ -pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Z ciekawością przyglądam się Twojej Barbie Basic na artykułowanym ciele. W sumie nie interesowałam się zbytnio tymi lalkami - dostałam od męża tylko ta ciemnoskórą z serii w czarnych sukienkach (u mnie ma na imię Ariel). Choć główkę uważam za niesamowitą, to ciałko odstraszyło mnie od kolejnych zakupów.

    Chiara jest śliczna i ma cudne ciuszki. Ten czarny żakiet i złoty top... prawdziwa elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzy mi się ta lalka, bo ma wszystko czego szukam w lalkach: piękną twarz i artykulacje :) Na pewno ją kupię, jak tylko gdzieś uda mi się ja wypatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze mieć je wszystkie!;)
    Ja jestem zakochana w tej z platynowymi włosami...
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna! I mold Goddess od razu inaczej się prezentuje!:)
    Zawsze zastanawiały mnie ich dłonie! Muszę przyznać, że jestem zaskoczona bo wyglądają jak u Fashionistek! Inne Barbie kolekcjonerskie z artykułowanym ciałkiem mają inny kształt rąk...

    A dodatki są fantastyczne! Zazdroszczę, że mogłaś je kupić od ręki! U nas nie są tak łatwo dostępne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna ;) bardzo bym chciała kiedyś ją zdobyć,, ma piękną twarz, artykułowane ciało, ciemna karnację i te włosy ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello from Spain: I love Chiara. In Spain stores do not sell these dolls. I have it in my future shopping list.. Very good buy. She is very pretty. All clothing is wearing is ideal. Some wonderful photos. I love having the articulated body. We remain in contact blog blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze.

    Jej ciało jest takie jak u Fashionistas. Tak mi się przynajmniej wydaje.

    Lalkę kupiłam na e-bayu mniej więcej miesiąc po tym jak się pojawiła na rynku, za jakieś 25-28 $ plus wysyłka, w sumie z Hong Kongu wysyłka była tańsza niż z USA. Ten sam koleś miał też te dodatki.

    W lalce zakochałam się jak tylko zobaczyłam zapowiedzi. Niestety teraz lalki z serii 2.5 są 2 x droższe, niż na początku.

    Istotnie lalka przypomina troche J Lo, ale ja chciałam mieć Włoszkę, a nie Latynoskę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. I po jaką cholerę ja to wlazłam... chyba tylko po to aby znowu sie zakochać w jakiejś lalce... boska jest <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się cieszę, że tu wlazłaś. Lalka jest cudna, to prawda. Jak do mnie przyszła to kilka popołudni spędziłam gapiąc się na nią.

      Usuń
  14. Bardzo mi sie podoba, chyba najbardziej z serii Basics

    OdpowiedzUsuń