Obserwatorzy

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Alice Cullen

Pogoda cały czas jest piękna i nie chce mi się siedzieć przed komputerem, dlatego pójdę dziś na łatwiznę i opiszę moją kolejną zapudełkowaną Barbie. Będzie nią Alice Cullen, czyli wampirowa siostra Edwarda Cullena z Sagi Zmierzch.



Na początek mała notka biograficzna.

Imię: Alice
Nazwisko: Cullen
Seria: The Twilight Saga, Eclipse
Label: Pink
Rok produkcji: 2010
Miejsce produkcji: Indonezja

Alice kupiłam głownie dlatego, że miałam fazę na Sagę Zmierzch, a dodatkowo lalka bardzo mi się podoba.

Alice ma twarz opartą na face moldzie Lara. Ma bardzo jasną cerę, ale w odróżnieniu od Edwarda nie ma wklejonych drobinek brokatu, dzięki czemu wygląda dużo lepiej.


Ma miodowo-złote oczy z delikatnym makijażem w tonacji brązowo fioletowej, wąskie usta w kolorze wiśniowym i ciemne, wąskie brwi.



Alice ma proste ręce z obydwiema dłońmi odchylonymi na zewnątrz i artykułowane w kolanach nogi


Bardzo podoba mi się jej fryzurka, krótka ciemnobrązowa z grzywką i końcówkami wywiniętymi na zewnątrz.


Alice dostała piękne ubranie. Ma czarne jeansy - rurki, białą bluzkę z krótkim rękawkiem i dużym, szerokim kołnierzem, a na niej czarną kamizelkę. Na nogach ma czarne baletki, a na szyi na szarej wstążce wisiorek z "herbem" Cullenów. Trochę udawany ten herb, ale całość wygląda super.



Alice jest w pudełku z leśnym tłem, stoi pod drzewem wśród paproci.
Z tylu pudełka jest zdjęcie Ashley Green w roli Alice. Lalka nie jest łudząco do aktorki podobna, ale bardzo fajnie oddaje charakter bohaterki.


I na koniec fota z bratem. Widać, że nie świeci się tak jak Edzio.


5 komentarzy:

  1. Fajna, szkoda że tak mało osób zwrócilo na nią uwagę. Kolor jej szminki jest obłędny, tak samo jak oczy. Gratuluję! coraz bardziej przekonuję się do lalek o takich ciałkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alice jest bardzo ładna i ma prześliczną buzię (zwłaszcza ten makijaż)! Prawdę mówiąc byłam zaskoczona, że to Lara/Ana, bo wcale mi jej nie przypomina. Może to przez te włosy? :)
    Według mnie wygląda o wiele korzystniej od Edwarda :) Z serii bardzo podoba mi się jeszcze Jane, reszta przechodzi jakoś bez echa :) Ciekawe jakby wyglądała Rosalie, gdyby ją zrobili...?

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny headmold Lara/Ana udowodnił, że potrafi być ciekawy. Ona jest bardzo ładna, podoba mi się zwłaszcza fryzura. Mam z tej serii tylko Jacoba, jednak na nim zakończę moją przygodę z lalkami z sagi Zmierzch. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką Zmierzchu, pewnie z racji mojego "podeszłego" wieku, ale muszę przyznać, że ciekawa jest ta lalka. Podoba mi się zwłaszcza jej strój i fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Laleczka bardzo ładna, choć lalkowi bohaterzy sagi Zmierzch mnie nie zachwycają. Choć ostatnio o mało co nie pokusiłam się na Victorie.

    OdpowiedzUsuń